fredag 8 februari 2008

What a day.


Vaknade i morse och var så jävla trött, orkade verkligen inte kliva upp. Ville bara sova vidare hela dagen! Men klev upp tillslut. Kollade mig i spegeln å såg verkligen ut som att jag inte hade sovit på åratal! Det jag fick göra på praktiken idag var typ fattiga riddare.
Gjorde dom "a lá minut" så hade inte en lugn dag direkt. Gjorde de så länge så ja kommer inte ihåg vad jag gjorde mer.. Jag skalade 60kg potatis, i en skalare ofc. Sen la jag massa mat i matlådor som dom kör ut till massa "ådalsbanan/botniabanan-arbetare" sen.
Gjorde Rödvinsås och massa små göra bara.

Och så vart de ju bestämt idag att de inte ska bli nån fest imorgon i Ullånger :/
Det va jävligt synd, för jag som var så taggad. Jag tror alla var taggad till 1000 faktiskt.
Synd att Ullånger ligger så långt bort ifårn Härnta, för de blir en ganska stor summa totalt som alla ska betala när man ska åka buss.
Men det blir fest nästa fredag i Ullånger iställe.
Så det blir bara att ta det lugnt, och åka till Mamsen på lördag med Joseph :)

När jag slutade så gick ja hem till Joseph, kände mig allmänt slut när ja kom till han, la mig i sängen å slappnade av bara. Så jävla skönt kan jag lova!
Medans jag låg där Spelade Joseph och Jesper CS, och kim satt och kollade.
Har inte hunnit göra så mycket.
Jesper och Joseph beställde nyss pizza, så jag smakade ju lite av Joseph.. ÅNGEST! Jesper drog mot bussen nu, Kim ska väll gå snart han med tror ja. Så då sätter Josephs sig och läser Harry Potter, som vanligt.

(btw, på video är det Kim som dansar)

_______________________________

Dagens namn:

Rickard - Är väll ett vanligt namn, många som heter de ^^
Finns nog ingen spec jag tänker på då..

Dick - Vet bara 2 som heter de, och en sak vet jag..
Om jag skulle vara kille skulle jag ALDRIG vilja heta de :P

_______________________________


Write more later.
/L

1 kommentar:

Monica Årjes - KREATIV RESURS sa...

Välkommen hem till Mamsen i helgen. Nu är jag sorkpestfri. Börjar jobba idag.