måndag 11 februari 2008

1a skoldagen efter praktiken

HejHopp!
Tillbaka från skolan nurå. Va kul att träffa alla igen, trots att det var rätt få ändå ^^
Vi gjorde väll inge spec på skolan igentligen. Gick igenom frågor på Alkoholhanteringen, fick en inlämningsuppgift i Svenska och hade företag, som vi alltid gör lika mycket på. Pratar ;p

På lunchen vart jag bjuden av Carro på en Skinksallad nere i stan :) Det var riktigt gott, och skippade dressingen å ananasen. Vet inte hur många Points den var, men ska väll räkna ut de.

Började kolla vad jag har att göras på skolan nu närmaste veckorna, och det var typ:
  • En inlämning av en uppgift jag redan gjort på svenskan som jag skall göra bättre.
  • Svenska uppgift om språk i norden till vecka 9
  • Muntligt anförande nästa vecka i Samhäll med Carro om "att flytta hemifrån"
  • 2 sista frågorna på alkoholhanterings papperet.
  • och säkert några prov som kommer eftersom.
Nu sitter jag här, och ska snart gå och räkna ut lite points.
Skriver mer senare.
/L

Inga kommentarer: