torsdag 7 februari 2008

Day after day.

Puh, helt slut efter dagen kan jag lova.
Har varit på praktiken idag, är ju på Portalen här i stan.
Gjort champinjonsås, beanaisesås, skurit massa fläsklägg m.m
Åt Lasagne till lunch, som är bland det värsta jag vet.
Men är man hungrig så slinker det mesta ner.
Asså, har aldrig sagt det här någonsin tror jag,
Men jag saknar skolan! Saknar Carro å Maria, allt sällskap, skratt, skämt.. ALLT!
Är less på praktiken nu ja, men det är ju int många dagar kvar ändå. Hoppas inte vi har massa prov å skit direkt efter praktiken bara, då lär inte jag ligga bra till.
Men jag har för mig att dom sa någonting om att vi skulle skjuta upp en del prov och inlämningar för att en del hade varit på APU.

Nu sitter jag hemma hos Joseph.
Jesper gick nyss till bussen
som åker om typ 2 minuter mot Kramfors City.
Joseph är nere på möte och här sitter jag.
Är inne och läser på Aftonbladet.se,
Bilddagboken, Apberget och så skriver jag här.

Är så partysugen så jag får nå fel snart!
Längtar tills fredag, då det är fest hemma hos Carro igen.
Var så underbart kul förra festen hos henne.
Alla sjöng, dansade och var på topp humör.
Hoppas verkligen att det blir av, för det är inte 100% säkert än.
Men alla får hålla tummarna på att det blir av :)

My type we keep it on the dance floor
Discotech meet me at the back door
Lets get down we've been waiting a long time a long time
She back i can feel it in the air
Discotech you know she's going to be there
Let's get down we've been waiting a long time a long time

LOVE IT! Young Love - Discotech . . Partypartyparty!!

Skriver mera senare
/L

1 kommentar:

Monica Årjes - KREATIV RESURS sa...

Oj vad du hinner skriva mycket då...