torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Hejhopp!
Har inte hunnit skrivigt nått i bloggen än.
Är ju alla hjärtans dag! Då ska man mysa å rå om någon, som jag exakt har gjort :D
Gav min kille en röd ros, en liten nalle med ett hjärta och massa hjärt-godisar :)
Så, jag hoppas alla ni har haft en bra dag :)
Själv har jag varit i köket på skolan resterande tiden av dagen ^^
Backade bröd och tog de lugnt.
Tills nån fick nå ryck på mig för en servett han tydligen skulle ha.. ojoj, folk kan bli sur över de mest konstigaste i världen :P Men men, thats life. Försökte äta så bra som möjligt i köket, men är ju inte alltid lätt när vi får rester av de vi serverar på lunchen. :/ MEn fick iaf ihop 6 points, å de var lagom ändå :)
Just nu sitter jag hos Joseph, har myst med han ett tag nu.. Legat å pussat å kramat på goponken :]

Inga kommentarer: