lördag 16 februari 2008

Lördag ljuva lördag..

Tjoo!
Är halv snurrig, Berit och pappa är i sollefteå på operation, berit ska operera sig.
Jag ska hem om ca 2,5 timme. Hoppas pappa är hemma tills dess ^^ Kul å åka till han och så är ingen där. Tror inte ens datan är där nu, Tobbe har den hos Berit. Antar att Tobbe och Leona sitter själv hos Berit nu ^^. Kan inte ta mig till Köja heller, e för långt att gå :S Så håller tummarna att de hinner komma hem innan jag är hemma. Jag vaknade runt 11 och låg å drog mig tills 12, nu sitter ja hemma hos Joseph.. Dennis åkte hem för att han försökte fixa sin pappas data över 12 timmar igår, men de gick fortfarande inte spela nått spel på den. Så han åkte hem till sin data :P Marcus kom hit igår runt halv 12 - 12 han sov här, lika så Åbbe. Åbbe har ju sin data här. Dom sitter å mumsar i sig Pizza nu, från LIDL ^^. Dom ska ner dit snart oxå, ska nog köpa mat eller groggvirke vad jag vet. Joseph spelar CS. Ska nog packa ihop mina grejer när dom hr gått ner till LIDL, känner mig inte ivägen för marcus då som kollar på skidskytte :) Sitter å lyssnar på "Good Charlotte - We believe" nu.. Får många fina å roliga minnen från den låten. Gamla sådana med. Men en låt som är såå bra! Är Wikkes låt "Du är saknad". Är en av de få låtarna jag börjat gråta av första gången jag hörde den, och det händer inte ofta kan jag lova. Blir inte less på den. Det är ju hemskt att tänka på varför de gjorde låten, och betydelsen, orden i låten. Men är verkligen en fin låt. Hua, men en av de bästa låtarna jag hört! Diggar dej Wikke kan jag lova. Så hemskt att de skulle hända, hoppas att allt kan gå vidare ändå. R.I.P.
Här är låten >>
Ikväll blir det nog Melodifestivalen hemma hos Papsen, ska checka någon hemsida vilka som ska vara med ikväll, och vilka de tror ska vinna. Alltid lika kul att kolla efteråt hur mycket fel de hade. Ska nog kolla det nu.

Ciao

/L

Inga kommentarer: