lördag 16 februari 2008

Lördagkväll

Hejhopp!
Sitter hos pappa nu, jag har inte gjort så mycket. Har kollat på Melodifestivalen med Pappa och lillebror, ätit gurka och morötter som vi dippade i vitlöks cream fraiche, mums!
Nu har vi kollat på "Se upp för dårarna" och jag har fått ont i magen av den filmen. Först av att folk kan vara så rasistiska, om dom tycker illa om invandrare kan dom väll i allafall hålla käften om det. Och det att hon och hennes pojkvän blev ovänner och hon gick å hade sex med en annan.. HATA!! Fy för folk som ens tänker så.. som om det blir bättre? NÄ! Om man ska gå å ha sex med någon varenda gång man blir sur så behöver man inte ha ett förhållande med någon. Otrohet är det absolut värsta jag vet,
hur långt kan man gå för att det är otrohet tycker du?
Jag tycker att det räcker med att man kladdar på någon. Det räcker för att man är otrogen. Gillar inte när ens vänner är det heller. Spec inte när en vän kommer till mig och klagar sig på tex "Ja men vi höll inte på så mycket, det är inget att vara sur över? Det var ju bara en gång.. etc etc etc" Om nån skulle säga det till mig skulle jag bara säga "Ingen kommentar, hatar otrohet" och sen gå.. Den som måste vara med någon annan medans den redan har ett förhållande, är inte värd att ha ett förhållande i mina ögon.


Började tänka på Joseph, vill inte mista honom,
älskar honom mer än allt annat på Jorden! Har aldrig varit så här glad i mitt liv, och om du läser det här Joseph, så vill jag att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Inga kommentarer: