tisdag 12 februari 2008

Today


Hejhopp! Idag har jag inte gjort så jätte mycket, det drygaste idag var ju att jag klev upp 7 som vanligt, åt frukost, var nästan klar, skulle just börja med sminket.. Så kom jag på att jag har sovmorgon. Då blev man lagomglad, men jag lyckades somna om trots allt. På skolan fortsatte jag med "Språk i Norden" uppgiften vi har att göra. Det går riktigt bra att göra den. Annars gjorde jag inte mycket på skolan. Carro var sjuk :/

Nu sitter jag hos min älskade pojkvän, Matte var nyss här.
Han kom med en godispåse, hua! Vart så frästad, så det blev iaf en liten kola.
Nu sitter my love och kollar på "Våra värsta år" och mumsar på lite kola som Matte lämnade.
Snart ska vi nog börja med Maten, blir kycklingfilé och någonting. hoppas han vill följa med mig ut och gå sedan. För det vill jag inte göra själv,
så långtråkigt att gå ute själv i mörkret, roligare med lite sällskap.

Funderar på att göra några små skoluppgifter sen ikväll, innan Armageddon börjar.
Armageddon är ju för bra, kan aldrig bli dålig. Inte i mina ögon i allafall, om ni vill se den så går den på 6:an ikväll klockan 21:00. Har en Samhälls uppgift att göra, så det får bli den nu. Skriver nog några rader under kvällen.
Ciao

/L

Inga kommentarer: