lördag 9 februari 2008

@ Mamsen.

Hejhopp!
Sitter hemma hos Mamma i mitt rum nu, sitter och bara slappar, tänker inte på nått, håller inte reda på nått. SÅÅ skönt :P
Joseph ligger i min säng och läser Harry Potter, like always ;p
När vi kom hit så satt vi oss och fikade med Mamsen och lillbror. Kladdkaka, mumma ;)
Vi började väll fika runt kvart över 2, jag Joseph och mamma satt och snackade om lite allt möjligt till typ 2 i 4 ^^
Var ganska kul :)

Har nyss gåt igenom typ massa grejer i min garderob och checkat om jag har några skor eller kläder jag kan använda ^^
Hittade ett par "fake" converse som e sköna på sommarn och ett par skor som jag hade glömt bort, vet inte vad jag kan använda dom till, men så hemska va dom väll inte? eller? :/



Kollade även igenom alla "flytta-hemifrån-grejer" som jag har fått av mina föräldrar nu i jul.
Som ex, kastruller, bestckset, dammsugare.
Rätt mycket saker var det iaf, mycket grejer till ett kök, behöver inte mycket till i köksväg ;)

Hittade även en poncho som jag köpte när vi var på konfirmations resa, köpte den i Trondheim.
Den såg inte helt fel ut, kan matcha ihop den med nån tröja jag har tror ja.
Så här ser den ut:



Hittade även ett par benvärmare som ja kanske kan använda, bara på legins eller innanför några stövlar.
Även ett par byxor, pösiga piratbyxor. Jag funderade på att ha dom och sen ett par långa legins under.. eller ser de kanske konstigt ut? Ja fan de ser nog rätt konstigt ut, eller va tycker ni? :P Bara en tanke som slog mig.



Puh, och ikväll så ska vi kolla på Melodifestivalen. Det brukar inte vara så värst bra musik tycker jag, men va faan. Lite kul å kolla på iaf.
Kommer väll med några till blogg inlägg senare.
/L

Inga kommentarer: