måndag 18 februari 2008

Monday

Halloooojj!
Japp, en ny dag och en ny vecka påbörjad. Kändes ganska tufft att kliva upp i morse, blev en sen kväll igår :/ Men ska gå och lägga mig tidigare ikväll! That's it! Fortsatte på min Svenska uppgift som skall vara klar nästa vecka. Måste ta tag i den den här vecka. Har inte mycket kvar av den nu. Bara någon punkt kvar, sedan är det bara att skriva samman allt till en sammanhängande text.
Elise lilla unge Jonatan var på skolan med henne idag. Så söt kille kan jag lova. Blir nästan sugen på att ha en liten unge :)

Sitter hos Joseph just nu, guysen spelar WoW och Jesper kollar på ^^ Ikväll blir det lite film hos Conny, de ska bli kul :) Får se om jag kan hålla mig från nått gott då. Ska jag nog klara av. Bara köpa en loka eller nått så behövs inget mer.
Är grymt sugen på en cheese på donken, men de är nog för att killarna äter skräpmat omkring mig hela tiden! I allafall nu under lanet har det blivigt mycket för dom. Både mat och massa dricka, nä hua! lite går ju bra, men inte hela tiden. då blir man ju bara less. Sitter i allafall för mig själv och lyssnar på massa musik. Laddade nyss ner "Sanna Nielsen - Empty room" Så fin låt! Lite gråt varning, men ändå mäktig låt! Love it <3 style="font-weight: bold;">"Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza" Sjuk låt, tur att den inte kom vidare till final eller andra chansen, då skulle ju hela melodifestivalen förfallit och fått sjuka kommentarer från folk. För ja, ni måste ju medge att den inte är särskilt bra? På tal om musik, jag har börjat lyssna på Millencolin igen, dissade dom ett bra tag, blev så less.. men nu kom kärleken tillbaka! ;)

Inga kommentarer: