onsdag 6 februari 2008

Fettis-dagen


Nu har man gjort en blogg också.
Hade ju en förut, men orkade inte skriva längre så det kändes bara onödigt å drygt.
Men nu har jag verkligen bestämt mig för att ha en blogg, och ska inte sluta skriva i den!
Kan mamma så kan ta me faan jag också :)

Har ju redan bilddagboken (http://tetree.bilddagboken.se/)
Men bara för de kan man väll ha en blogg också.

"Yay" Fettisdagen idag, och jag som inte ens gillar semlor.

________________________________________
Dagens namn: Agata, Agda

Ingen av namnen säger mig så särskilt mycket.
Känner ingen som heter de heller.
Men..
Agda - Vem förknippar inte det med en höna? ;p haha, vet inte vart man får det ifrån.
Men det är verkligen det jag börjar tänka på.
________________________________________

Jaja, dagen som sådan.
Har varit en rätt tråkig dag med film och bara chill, va ju toppen att malla å micka var hos conny när vi kom dit å skulle se på film, då vart man på något bättre humör kan jag lova, sötungaa!
Nu sitter jag hemma hos Joseph, Jesper e här också, ska väll ta å dra sig till sängs snart också.
/L

1 kommentar:

Monica Årjes - KREATIV RESURS sa...

Jasså du hamnade här också. Kul! Men glöm inte att du skall lägga ner tid på skolarbetet också. Vi ses i helgen!