söndag 10 februari 2008

Mat

Hejhopp! Vi klev upp runt den här tiden idag, var såå skönt att sova länge! Vi han typ äta frukost, och sedan kom pappa och skulle hjälpa lillebror med att ställa in sina twintips. Han ska åka till Åre med sin konfirmations grupp. Och då blir det väll antaligen lite skidåkning ;) Kommer ihåg när vi var på konfirmations läger i Åre, jag kunde inte åka skidor så jag åkte till trondheim iställe en dag, ångrar mig som in i norden kan jag lova! Men men, gjort är gjort.

När pappa hade kommit satt han sig och höll oss sällskap vid bordet, vi snackade om "viktväktarmat". Han och Berit har ju börjat med de sen en tid tillbaka, dom går ju bara efter pointsen, dom går ju inte och betalar för alltihop.
Han har redan gått ner 8 kilo. Så jag och mamma bestämde oss för att haka på oxå. (Jag ville det självmant efter att jag gick upp och vägde mig).

Så från och med Imorgon ska man försöka sig på med "points". får väll se hur det går ^^

Lite kul ändå :P

Nu är det middag för oss, så hör av mig.

ciao

/L

Inga kommentarer: